Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DvD Kopia

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DvD Kopia

Är det någon som kan svara på detta?
    Om jag har en dvd brännare och ett köpt orginalspel.Kan jag ta en iso kopia på orginalet då utan en massa krångel och sen bara stoppa i kopian i ps2:an med Messiah
    och spela?Eller måste jag göra något speciellt,det är inte frågan om en rip utan om en ren kopia....

Ja, det behövs inte göra något. Bara kopiera... men VARFÖR?

Comment

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Bill Rey:
      Ja, det behövs inte göra något. Bara kopiera... men VARFÖR? </font>
      Om orginalet skulle gå sönder så klart...

Comment

Äh, sluta!

Comment

En sak som är bra är om man ska koppla ihop sitt Ps2 med en ploares så behöver inte båda springa iväg och köpa spelet. Man gör bara en backup...

Comment

I det sista fallet bryter man lagen, PS2 spel är endast licensierade för användning på en PS2 i taget.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Hansi:
              I det sista fallet bryter man lagen, PS2 spel är endast licensierade för användning på en PS2 i taget.</font>
              Jo det är klart...

Comment

Who cares? Inte för att jag bränner spel har inte ens ett ända på datan...

------------------
                Redcheat

"PsX & Ps2 Will always Rock"
                Redcheat

"PsX & Ps2 Will always Rock"

Comment

Farbror blå bryr sig nog.....& självklart spelbolagen ;-)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X