Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gran Turisimo 3 Backup hjälp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gran Turisimo 3 Backup hjälp

Jag har en PS2 med neo och AR2 inköpt hos PSXCare.

Har kopierat Gran Turisimo 3 med CDRWin 38 utan patchning. Jag kan tyvärr inte få den att fungera. Den stannar bara efter det jag tryckt på x. Har kopierat tidigare utan problem. Har tidigare använt en annan version av CDRWin

Skall jag bränna i RAW mode eller vad gör jag för fel. Måste jag patcha. Har inte behövt göra detta tidigare.

Kör du win xp så kan det strula en massa med cdrwin o alla andra brännprogram... finns massa tips på nätet om det... Nu vet jag ju inte om du kör XP, men prova att ladda ner en tidigare version från deras hemsida...

Comment

Ladda ner clonecd & bränn i RAW MODE då bör det fungera fint

Comment

glömde säga att om du kör med clonecd behövs inga patchar, bara bränna rakt av

Lycka till!

Comment

Jag har en LG CED-8120B brännare och när jag försöker bränna i raw med CDRwin så får jag error meddelande. Skall jag försöka med något annat program eller är det så att min brännare inte stöder raw?

Comment

Jag har samma brännare som du men jag kör med clonecd och det funkar helt perfekt,din brännare är kompatibel med clonecd hur det är med cdrwin vet jag ej.Vad har du för dvdläsare? det kan vara den som ställer till problem för dej,mitt tips är att du testar clonecd för om din dvd-läsare är kompatibel så lär du slippa mer problem

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X