Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PS2-backup blir PSX-skiva

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PS2-backup blir PSX-skiva

Satte mig och gjorde en backup på Crash Bash idag, och swappade med Neo2.2 + AR2 v2. Resultatet blev att jag blev utkickad till browsern, där PS2an säger att skivan är en PSX-skiva.
    Vad är det för fel? Har jag missat att jag måste patcha den eller nåt?

Om det var en PAL skiva du brände så behöver du inte swappa igång den. Annars kan du ju patcha om NTSC startkoden till PAL. Kolla på www.megagames.com

[This message has been edited by WPELLE (edited 18 January 2002).]

Comment

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Akegata:
      Satte mig och gjorde en backup på Crash Bash idag, och swappade med Neo2.2 + AR2 v2. Resultatet blev att jag blev utkickad till browsern, där PS2an säger att skivan är en PSX-skiva.
      Vad är det för fel? Har jag missat att jag måste patcha den eller nåt?
      </font>
      Antar att det är ett Ps2 spel...

Om du blir utkickad till Browsern är det fel på bränningen eller image filen. Prova igen... Bränn med låg hastighet...

Comment

Hmm, om inte mitt minne sviker mig så har jag för mig att Crash Bash ÄR ett PSX spel?

Comment

har samma problem :/ Några exempel på titlar jag har mislyckats med att göra backuper på genom att dom fastnar i browsern som en PSX skiva: Maximo, Simpsons Road Rage, Soldier of fortune, soldier of fortune Gold, Star wars.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X