Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dvd-brännare?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag vet inte vilken det e, det står bara "dvd rewrite". men det ska väl kunna bränna dvd skivor??

Comment

Står det bara något luddigt som "dvd rewrite" är det bergis en DVD-RAM. Billig men värdelös...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Köp en Pioneer A03. Den klarar DVD-R till Ps2 & DVD-RW till DVD spelaren. Eftersom man kan kopiera nån annan DVD film till RW skivan när man tröttnat på filmen...

Comment

va kostar den pioneer då ???

------------------
          -------------------------
          aNyThInG iS pOsSiBlE
          aNyThInG iS pOsSiBlE

Comment

ok.
            man får välja mellan två paket, den ena är dubbelt så dyr som den andra och den har dvd rewrite och inte så mycket bättre i allt annat, + att i det billigare packetet så är det en 16x cd-r brännare.
            PS. På bilden av datan så e det en brännare som ser exakt ut som en vanlig cd brännare.DS
            PS2. Det e schysst av dig hansi att bry dig om mina sega frågor.DS2

[This message has been edited by bladeonline (edited 27 January 2002).]

Comment

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by L33tCrEw:
              va kostar den pioneer då ???</font>
              Jag pröjsade typ 6200 + moms men har sett den för typ 6500 inkl moms.

Comment

så det går inte att bränna dvd-r skivor med en dvd-rw brännare.. kan ps2:an läsa dvd filmer i dvd-rw?

Comment

men varför köpa dvdr när man kan beställa dvd spel för 75 spänn med riktig box och allting om man har messiah eller origa då e de ju onödigt !!!! kommer jag på nu men man har ju status om man har en dvd brännare =)
                  ska skaffa en senare då dom ligger rut 2000-4000 kr för en bra

------------------
                  aNyThInG iS pOsSiBlE
                  aNyThInG iS pOsSiBlE

Comment

men varför köpa dvdr när man kan beställa dvd spel för 75 spänn med riktig box och allting om man har messiah eller origa då e de ju onödigt !!!! kommer jag på nu men man har ju status om man har en dvd brännare =)
                    ska skaffa en senare då dom ligger rut 2000-4000 kr för en bra
                    </font>
                    Tänk på att man faktiskt kan ha annan användning en piratkopiering med en DVD brännare...

Comment

nej,
                      nåt annat kan man inte använda den till,
                      herregud, ktd vad tänker du med?
                      /Wanner

Comment

som til ex _????
                        backup av hd nej det går inte för den e ju på 100gb
                        synd då kan man ju köpa en bandstation

------------------
                        aNyThInG iS pOsSiBlE
                        aNyThInG iS pOsSiBlE

Comment

som til ex _????
                          backup av hd nej det går inte för den e ju på 100gb
                          synd då kan man ju köpa en bandstation
                          </font>
                          Man kan göra sina egna filmer (om man har en videokamera) så man kan se dom på tex en dvdspelare. Man kan spara typ 4 DivX filmer på en skiva. Och eftersom man spar på RW så är det ju bara bränna om sen...
                          Jag använder min ganska mycket.
                          Sen var det i och för sig företaget jag jobbar på som betalade den...

Comment

jo det är sant om man har en dvd spelare säger du. har bara ett ps2 att spela dvd på och den kan inte läsa dvd-rw som jag bara kommer att kunna bränna med min dvd brännare.. snyft
                            får ta och köpa ett RealMagic Hollywood +
                            kort..

Comment

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by ktd:
                              Jag pröjsade typ 6200 + moms men har sett den för typ 6500 inkl moms.</font>

5999:- inkl moms på pcfynd, om man skriver "hembränt" på ordern.

http://www.pcfynd.se/news.asp?ID=PF6022

/The Duke

Comment

någon bra sida för att köpa spel för 75 kr som L33tCrEw sa skicka den i så fall till mig på jagärendumidiotsomnuärbannad@shitheads.com

[This message has been edited by Hansi (edited 10 March 2002).]

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X