Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ta back-up på GT3 och Dark Alliance?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ta back-up på GT3 och Dark Alliance?

Hej

Jag är ganska ny på att ta back-up på PS2 spel, men jag gjorde det på 3st igår, men jag misslyckades med de 2 spel i topic.Cd-Rom:en vill inte ens läsa spelen!
    Vad kan detta bero?

vad har du för modchip?
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

Alltså jag kan inte ta backup på de 2 spelen i min PC.

Det är PC Cd-Romen som inte vill "ta" dem.

Ang mitt moidchip så kommer det ett Messiah förhoppningsvis i veckan.

Comment

kan vara ett kopierings skydd. får du massa bad sektors? jag antar att du försöker göra en image av cden.
        "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

Alltså Cd-Romen läser inte den alls!

Inga bad sectors, ingenting. Ja jag föröker göra image av den i CrWin 4.0A och det kan jag sedan innan med tex PC osv och jag vet hur jag ska ställa in CdrWin, men den hittar ju ingen skiva!

Comment

Det kanske beror på att spelen är på DVD och inte på CD?
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ja, där har vi det nog! :=)

Ja, då kan jag ju sluta försöka. Har tyvärr ingen DVD i min dator.

Tack för er hjälp!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X