Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Clonecd?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Clonecd?

är det nån som har erfarenheter av detta programet vid bränning av Playstation 1 och playstation 2 backup cds`? vilken inställningar bör man använda om man har filerna img =stora image filen och en ccd fil och en sub fil men det finns ju massor av inställningar i clone cd hur vet man vilken man skall bränna med? i clonecd 4

nån som har som sagt erfarenheter av clonecd har annars använt mig av cdrwin men fick tips att använda clonecd istället..

se <a href="http://www.pinnaclesys.com/ProductPage.asp?Product_ID=1152&Langue_ID=7" target="_blank">hit</a> är bättre än Clonecd & gör en perfect kopia av orginalet.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

jag har clonecd fast inte samma version som du... men om du skaffar clonecd v 3.3 så kan jag skriva exakt hur du ska göra. Och japp clonecd är bättre än xxrwin.

<small>[ 28 April 2003, 17:26: Meddelandet redigerat av: spel ]</small>

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X