Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kal-thp4-patch??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av ktd:
    <strong>Då har du säkert Neo2.x och då har du nog problem med 80min (700MB) skivor. Det hade jag åp den tiden jag körde Neo2.x. Se om du kan hitta en patch för att få plats på en 650MB cd-r (du kan fortfarande bränna på 700MB skivor). Hade exakt samma problem med THPS3 till jag fixade 650MB patchen...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nej jag tror faktiskt inte det... nästan alla andra spel som jag har är över 650mb.. och dom har jag inte patchat med nån 650mb-patch.. bara vanliga patchar... men jag vet inte... om jag hittar en sådan patch ska jag förståss testa.. men jag har inte hittat en enda patch till thps4..
    aja..tack för jälpen iaf!

/yozi

Comment

Jag vill bara tacka för alla svar!

Men nu har jag iaf löst problemet...

Det var skivorna! Hade bränt skiten på usla skivor som har funkat till andra spel men tydligen inte till detta.. Men sen skaffade jag samsung-skivor och vips!.....

Jaja... hej då!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X