Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
DVD-RAM är en miffostandard, bara ett sätt att lura på folk en produkt genom att kalla den för något det inte är. Skivorna sitter t.ex. fast i cartridges och går alltså inte att använda i något annat än en DVD-RAM läsare...
När jag jobbade i databranschen på 80-talet kallades dessa mojänger för t.ex. MO (Magneto Optical) med ungefär samma princip, men jag antar att dom sålde 30ggr bättre när dom kallades för DVD-RAM istället...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
"Skivorna sitter t.ex. fast i cartridges" de enkelsidiga skivorna går faktiskt att ta ur cartridges och funkar i vissa Stationära dvd spelare (men det visste väl hansi redan?) dock inte i ps2 att bränna spel på eller se film på därimot de dubbelsidiga går inte att ta ur...
det finn sju trots allt dvd video kramror som har dvd-r och dvd-ram skivor dessa funkar i stationär dvd =p
Comment