Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Backup bränningen stannar efter 30%

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Backup bränningen stannar efter 30%

När jag försöker bränna vissa spel till PS2 läser tex. nero in imagefilen till 30% därefter hänger det sig med ett felmeddelande, samma problem i alla brännprogram jag provat. Nero, Alcohol 120%, Dvd-decrypter, blintwrite, med flera. Någon som har något förslag, råd eller dyl.??

mvh Joppesatman

är skivan repig/smutsig?
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

Inget synligt, kan det vara fel på den ändå? Skall det alltid gå att bränna en backup på ett PS2 spel i detta fall NHL 2005, utan problem?
      Finns den något copyprotect eller liknade på PS2 spel som brännarproigrammen kan få hicka av?
      Last edited by joppesatman; 2006-02-12, 23:19.

Comment

Var det inte du som körde FAT32 filsystem, vilket vi diskuterar i en annan tråd?
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X