Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kabel PS2 - Dator

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kabel PS2 - Dator

Hej!

Jag ber så mycket om ursäkt på förhand. Men jag hittar ingen konkret tråd om detta:

Jag har en slimmad PS2:a...(den nya)...det finns USB-portar på framsidan och "Network" på baksidan...

Nu undrar jag bara rakt av: kan jag på något sätt koppla en kabel utan krusiduller rakt emellan min dator och min PS2:a?

...för att spela PS2-spel som ligger på hårddisken?

Det är nämligen väldigt jobbigt att slita på skivorna. Dessutom slits ju lasern.
    Och chippa tror jag inte är något alternativ. Har hört så mycket om havererad laser, så det vågar jag inte...(eller?)

Kan någon hjälpa mig - svara på detta?

Tack på förhand!

finns ju laserfix annars kan du ju ha en router och där kopplar du ps2an o datorn i routern och sen kollar du upp ip:et till ps2an o fixar typ hdldump eller va det hette på ps2an om du har hårddisk.
    PS2 V9 omoddad.

Xbox (vet ej version) chippad med DuoX2.

Comment

PS2 kan inte starta spel som ligger på pc:ns hårddisk
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X