Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya Chip...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nya Chip...

ajajaj...

De var ju inte bra, inga chip som fungerar till den nya PS2'an (SCPH-50004), så nu får vi avvakta o se.

Men skall det komma då helt nya chip eller skall det räcka med att uppgradera DMS3??? Känns som om man har köpt grisen i säcken...
    I'm a XBOX Lover.

©NightRabbit® - ©eLiTe FoRcE®

XBOX v1.0 - Orginal (XBOX-Live)
    XBOX v1.0 - X3 build 1959, 200GB HD, Case Modded.
    Screen : 103" (InFocus)
    + en massa andra bra prylar.

Det beror på hur mycket som måste ändras. Räcker det med nya "bios patchar" för att det skall fungera så bör det räcka med en uppdatering till vanliga dms3 version 2.0. Annars så kommer det komma ett nytt DMS3 chip.

Messiah 2 måste uppdateras, vi får väl se om dom fortfarande är med i leken :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

mmm, vi får väl vänta o se...

Ja om inget annat så är ju PS2'an ett fint bokställ

Hansi, kan du ge mej ett tips var jag kan plocka ut 12 volt på PS2'an??? tänkte slänga i ett neonrör i den .
      I'm a XBOX Lover.

©NightRabbit® - ©eLiTe FoRcE®

XBOX v1.0 - Orginal (XBOX-Live)
      XBOX v1.0 - X3 build 1959, 200GB HD, Case Modded.
      Screen : 103" (InFocus)
      + en massa andra bra prylar.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X