Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

problem med XenoSaga till ps2an

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• problem med XenoSaga till ps2an

jag har en V7 ps2 7 månader gammel knappt använd, chippade den hos er för 5 månader sen typ. har mesah 2 pro.

jag köpte xenosaga orginalt från usa, när jag försöker spela det drar ps2an spelet till browser och startar spelet därifrån.

den ska inte göra det , lasern är inte gammal spelet är orginalt, varför drar den spelet till browern och behöver jag oroa mig över att ps2an plötsligt kommer pajja och inte spel kommer funka.

jag har presis beställt ett nytt spel från usa, inte kul ifall den inte kommer funka.

och det har hänt ett par gånger att jag har fått read disc error på orginal spel.
    och för ett tag sen när jag tog ut ett spel från ps2an och skulle stänga av så stängdes ps2an av med luckan ute, konstigt.
    noooooooooo!!!!!!!!

Eftersom så många har haft så mycket problem med bl.a. xenosaga så är min teori att dom haft problem med tillverkningen av de nya spelen med "dual layer" teknik på skivorna (9gb per sida).
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Men det är inget som nöter extra mycket på lasern iaf?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X