Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fråga till någon på psxcare

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga till någon på psxcare

jag hare en v3a hemma och undrar om erat dvdchip har någon negativ effekt med ps2an? har hört att fjärrkontroller inte ska fungera så bra med chippet. jag använder sonys orginal fjärr med de nya drivrutinerna.

vad skulle dvd ship + neo2.2 + montering kosta?
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Du måste ta ut ditt minneskort (och kan därmed inte använda fjärren, åtminstonde inte de funktioner som kräver ny drivrutin) för att dvd-chipet skall fungera. Så du kan inte se R1 filmer och använda den nya drivrutinen samtidigt.

Vi kan montera NEO2.2 + dvd-chip för 1000:-
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X