Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PAL/NTSC switch på messiah 2 PRO?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PAL/NTSC switch på messiah 2 PRO?

Jag har en tv som inte klarar mina importspel i NTSC, för att bilden rullar. En annan TV jag har kan jag ställa vertikalsyncen på så bilden blir stabil, men den saknar scart, så det blir då svartvitt istället... Men jag läste nåt om att Messiah 2 PRO skulle kunna "tvinga" ut bilden i PAL, stämmer det?

Tacksam för svar

Messiah har ingen sådan funktion, men det brukar gå att modifiera moderkortet på ps1/ps2 för det.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ah. Jag har en r-modell med V5 och M2 PRO, vad skulle en sådan modifikation kosta?

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
        Ursprungligen skrivet av orcko:
        <strong>gissar på en hel del då psx care är bra på ta betalt för saker men oandra sidan har de väl ensammarknad i stockholm eller? De har ganska fina över prise r på många av sina modchip iallafall =p</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag tycker inte alls att det är fel att ta högt pris om efterfrågan finns.
        Högre pris = humanare arbetspress och mer pengar...
        XBOX v 1.4
        X-bit, Xecuter 2.4979.06 bios, 120gb, XBMC Dash

Nintendo Wii
        WiiKey2

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X