Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skev bild med Magic3.1! Hjälp!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skev bild med Magic3.1! Hjälp!

Har precis installerat ett Magic 3.1 i min ps2, den klarar av att boota spel hur bra som helst, men när jag kör ntsc-spel (psx iaf) så hamnar bilden utanför tv-skärmen. I botten är det en stor svart kant och på toppen försvinner alltså en del av bilden. Vad i helvete beror detta på? Är inte Magic3 bättre än så på att köra psx ntsc spel?

De är säkert chippet...
    Nej magic suger undrar du varför så ser du det <a href="http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=6;t=000882" target="_blank">här!</a>

<small>[ 17 March 2003, 05:05: Meddelandet redigerat av: spel ]</small>

Comment

Den texten gäller inte Magic3.1 utan äldre versioner av chipet.

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
        Ursprungligen skrivet av orcko:
        <strong>spel du verkar ha svårt att hålla reda på skillanden på ett magic 3 chip och ett magic3.1 chip jag har ett magic3.1 chip och jag har inga problem alls med mitt chip sluta snacka skit om chip du inte vet ett skit av!</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Du svarar 2 dagar SENARE som baldursson skrev sitt senaste inlägg...

De finns INGEN anledning att vara otrevlig....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X