Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

imbNES: NES Emu till PSX ....hjälp!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• imbNES: NES Emu till PSX ....hjälp!

Jag tänkte jag skulle få uppleva lite nostalgi och fixa imbNES till min ps2:a. Jag får det fan inte att funka! Jag addar mina *.nes filer i rombanken gör imagen och bränner ut den. Den bootar som den ska och man ser ps1 loggan sen ska ju en lista på spelen man kan välja mellan ploppa upp men det blir bara svart på tv:n.

Nån som fått det att funka till ps2 och kan berätta hur han/hon gick till väga?
    XBOX v 1.4
    X-bit, Xecuter 2.4979.06 bios, 120gb, XBMC Dash

Nintendo Wii
    WiiKey2

LÄS PÅ DERAS FORUM!!!

imbNES visar inte menyn på Ps2 ännu. Du kan starta spelen ändå...
    En ny version som klara att visa menyn i Ps2 är på väg innom typ en månad.

Men framför allt... LÄS PÅ DERAS FORUM!!!

Comment

undra just om ni äger dessa rom som ni försöker bränna skivor med emulatorer =)

Comment

Klart vi gör...

Comment

läste något på ps2ownz om att den nya versionen är släppt. kollade dock inte upp det ordentligt eftersom jag njuter av det på min gammla psx.
          "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

den nya versionen fungerar på ps2 med menysystem

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X