Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp Hassi

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp Hassi

Jag har köpt MAgic 3 från er och jag har löd in den och det fugera bra inkl utländspel. Problemet är att den fungera inte efter en vecka.
    Den läser inte skivor pal,utlänsk o dvd. När jag trycka ut skivor så skicka ut skivan i full fart. När jag starta om den så vill den att jag ska välja språk o tid, och jag gjorde det men det händer ingeting. Var är felet

Tack

du kan ju checka lödningarna är ordentliga eller om nån kabel har lossat eller så kan ju vara glapp nånstans

Comment

Det har gjort men hittar inga fel. Kan bara trycka ut skivan i full fart men inte in igen.

Comment

När jag starta om så kommer bara meny att man ska välja språk och tid, sen kommer man ingavart.

Comment

kolla alla kablar så att isoleringen inte har smält nånstans
          XBOX v 1.4
          X-bit, Xecuter 2.4979.06 bios, 120gb, XBMC Dash

Nintendo Wii
          WiiKey2

Comment

Jag har kollat alla kablar o hittar ingen fel. Så jag har bestäm mig o avlöda Magic 3 men ändå inte fungera. Jag har tänk o skickar till PsXCARE för felsöka och reparera.

Comment

Se <a href="http://www.psxcare.com/skicka.asp" target="_blank">http://www.psxcare.com/skicka.asp</a>

Jag rekommenderar att du betalar mellanskillnaden till ett Messiah eller Messiah 2 PRO så tar vi tillbaka Magic 3 chippet.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X