Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Om RGB mod

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Om RGB mod

Ska man göra RGB mod på v5 moderkort till PS2

om man löder in en Messiah 2 Pro??

ja varför inte...
    XBOX v 1.4
    X-bit, Xecuter 2.4979.06 bios, 120gb, XBMC Dash

Nintendo Wii
    WiiKey2

Comment

Enda nackdelen är att komponentvideo (inte rgb, den man brukar använda i usa och till vissa projektorer) slutar fungera.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hehe

nu är jag lite förvirrad jag har en Messiah 2 Pro som jag har löt in i en PS2 med scph-30004 R och V5 moderkort.

Vad är fördelen med RGB moden??

Om nackdelen är att komponetvideo i USA och visa projektorer slutar att fungera :-/

Och vaddå "inte rgb"?

Och hur gör jag det på en V5 moderkort?

<small>[ 13 April 2003, 18:37: Meddelandet redigerat av: CatFur ]</small>

Comment

om du kollar på dvd film med rgb kabel utan rgb mod så blir bilden grön. Och Man vill ju kolla på dvd filmer med rgb kabel för att få så bra kvalitet som möjligt
          XBOX v 1.4
          X-bit, Xecuter 2.4979.06 bios, 120gb, XBMC Dash

Nintendo Wii
          WiiKey2

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X