Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Backupspel funkar inte på min ps2! ! jag ska klaga

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

vad är chansen att min ps2 kommer kunna köpa brända ps2-spel om jag " kalibrerar " den .. eller vad det heter,, rengör lasern
    _)_)=====D

Comment

ok,, nu har jag beställt ORIGINALT SPEL,, import från usa SUIKODEN III 700 kr ... alltså om inte den funkar på min ps2 så måste ni acceptera att det är nått fel på chippet,,
      _)_)=====D

Comment

Det lär ju fungera eftersom Jesper testade med original importspel vilka fungerade OK. Däremot fungerade inte hans brända spel.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

alltså om jag kalibrerar min ps2,, hur står är chansen att jag kommer få back-up spelen på min ps2 att rulla?
          _)_)=====D

Comment

Kan inte svara på det.
            Beror på vilket skick det är på läsaren.
            Försök med rengörning till en början...Har du tur så räcker det.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X