Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad kostar det ??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vad kostar det ??

Hej

Ja använder ett Magic chip... men en dag slutade det funka med brända dvd:s och spel från USA osv.... vanliga brända cd skivor funkar fint men inte brända dvd;s...

Vad kan det vara för fel ??

Och en fråga till Psxcare... vad kostar det om ja skickar in mitt ps2 och ni fixar till felet (är väll nån sladd som lossnat ??)

mvh Mikael

Fungerar originalspel på dvd, filmer på dvd?

Har lasern gått så kostar reparation 1600:-

Om vi skall felsöka chippet så får du acceptera att det kan kosta upp till 1000:- beroende på hur mycket tid det går åt. Räcker inte 1000:- så får du tillbaka boxen utan åtgärd utan kostnad. Eventuell fraktkostnad tillkommer alltid.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
      Fungerar originalspel på dvd, filmer på dvd?

Har lasern gått så kostar reparation 1600:-

Om vi skall felsöka chippet så får du acceptera att det kan kosta upp till 1000:- beroende på hur mycket tid det går åt. Räcker inte 1000:- så får du tillbaka boxen utan åtgärd utan kostnad. Eventuell fraktkostnad tillkommer alltid.

Allt funkar förutom brända dvd spel och dvd spel från USA

Cd rips funkar... och allt orginal PAL

Comment

Hmm, vill du att vi skall åtgärda den så får du låta oss byta till ett Messiah 2 eller DMS3 istället, vi vill inte sitta och felsöka ett Magic 3 med sådana symptom. Inget ont om Magic 3, men vi har bäst koll på de chip vi själva säljer.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
          Hmm, vill du att vi skall åtgärda den så får du låta oss byta till ett Messiah 2 eller DMS3 istället, vi vill inte sitta och felsöka ett Magic 3 med sådana symptom. Inget ont om Magic 3, men vi har bäst koll på de chip vi själva säljer.
          Och det kostar totalt med frakt och allt ???

Comment

Vilken modell var det på din PS2

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X