Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

gammla installations bilder.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• gammla installations bilder.

Vad hände med installations bilderna man kunde kolla på, på gammla sidan?
    Tyckte d var skit kul att kolla på installationerna av de olika chippen, framför allt neoriga combon (så jävla många sladdar ). Ja jag vet måste skaffa mig ett liv men om d finns kvar så skulle det vara jätte sjysst om man kunde få en länk.
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Jag får väl lägga upp dom någonstans i forumet. Jag tog bort dom innan vi bytte till dedikerad server, webhotellets server vi låg på orkade inte med vår site så jag fick ta bort allt onödigt.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X