Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DMS3 i v4 vill inte kännas vid spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DMS3 i v4 vill inte kännas vid spel

Lödde in ett DMS3 i en v4. Den bootar: Sony Playstation 2-härjet kommer upp, sen blir det svart, sen kommer det "Playstation 2 disc (x) Enter" men trycker man (x) så blir det svart och skivan snurrar lite och sen kommer den tillbaka till "Playstation 2 disc (x) Enter"-skärmen.

Jag har kollat alla tåtar så att dom går där dom ska och inget är bryggat på vare sig DVD-controllern eller BIOS:et.

http://pagansmurfen.ath.cx/ps2mod_6.jpg
    Så ser ormboet ut. Antar att det är nånstans där det är fel, men var? O går längst jorden i kanten på kortet, men den vill ändå inte. Tips någon? Ska man dra O separat som C?

V4 är extremt känslig för hur vissa kablar korsar varandra osv, har du köpt chippet av oss så rota fram kund/ordernummer och ring sedan och tigg lite tips av våra tekniker.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X