Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

silvers för NTSC

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Hansi:
    NEO4 = Finns
    Messiah = Finns inte...ännu...

NEO4 = Startar alla spel den klarar utan swap, förutom DVD kopior som kräver swap.
    Messiah = Startar ALLA spel utan swap

NEO4 = Klarar INTE original Import
    Messiah = Klarar original Import

</font>
    Om nu Messiah finns... Börjar tvivla...

Comment

Hansi, vad tycker du om att dina konkurrenter här i sverige redan börjat ta in förhandsbokningar på messiah, med rätt varierade ca-priser? Kommer du att beställa hem messiah v.1 eller väntar du på messiah full? Som jag förstod det kommer full-versionen att vara väldigt lätt att installera själv (och att uppgradera), med tanke på att det är monterat på ett "carcass" håller du med?

många frågor men...

"Frälsaren" verkar i alla fall finnas, kan vi vara överens om det i alla fall ;-D

Comment

Jag tycker väl inte det är helt seriöst eftersom utvecklaren inte erbjudit några prislistor till återförsäljare ännu.

Det beror väl på vad man ger för information kring produkten, t.ex. att det är ett preliminärt pris som kan ändras samt att releasedatum är osäkert.

Vi kommer ta beställningar så fort vi får en fast prislista att gå efter, precis som vi gjort med NEO4.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Vad är "carcass" för något?

Mvh
          Fred

Comment

Carcass är ett kretskort med hål utstansade så att man kan sätta kortet ovanpå en komponent med många svårlödda ben. Sedan löder man fast kortet på komponenten, vilket är mycket enklare än att löda på lösa stumpar elektronikkabel.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X