Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

AR2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• AR2

När får ni in fler AR2?

Varför står det att ni har AR2 i lager för omg. leverans när ni inte har det?

------------------
    /Anders
    /Anders

låter mysko va inne på Kammakargatan förra veckan och dom hade flera stycken.

Comment

Hemsidan har inte alltid rätt :-)

Det är möjligt att kammakargatan har ett par kvar, här på söder är dom slut. Vi väntar på leverans av nya 2.x som innehåller dvd-region-x funktionalitet också.

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Uppdatering: Vi får in en sändning 1.x imorgon, i väntan på 2.x.

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Vilka modeller av 1.X får ni in? Och hur beställer jag dessa. Jag behöver 1.7 och/eller 1.9

Comment

Jag tror det var 1.8 denna gång, men jag är inte säker... Vi fick både AR2 och DVD Region X idag.

Comment

Vet du om AR2.X funkar med dvd-swap? (1.8 gör det inte)

Comment

Behöver veta snarast, ingen som kan???

Comment

Vilka/vilken version har ni av Ar??

Du sa tror 1.8 gillar inte "tror"....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X