Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Chippa Ps2a [v9/v10]

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

alltså, det är ganska lungt. har du v10 så är chansen mycket mindre att du ska råka ut för v9/v10 buggen. Dessutom så gör ju psxcare den där säkerhets modifikationen som enligt flera källor ska funka bra.

Själva lasern som sitter i v9/v10 är bra, läser alla media +-. så den håller nog länge,
    om du nu inte har otur med "buggen"

Orginalskivor sliter minst, vill du vara på den säkra sidan så bränn på verbatim eller ritek skivor, du får bäst resultat om du bränner långsamt. Sådana högkvalitiva skivor tror jag inte sliter mer på lasern.

jag brukar göra så att jag bränner divx filmer som jag ska se på ps2an på billiga princo skivor, men spel bränner jag på bra media eftersom lasern jobbar mycket mer på dem.

Hansi:
    Vad skulle det kosta ifall ni bara skulle utföra modifikationen? jag vill inte löda i min ps2 själv och det skulle vara surt ifall lasern dog.
    Last edited by Lynx; 2004-06-22, 04:06.
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

Lynx, det borde kosta 350:- att endast fixa den lilla moddningen av LA-chippet.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har redan en Xbox som är chippad, övernöjd med den.

Okie, men hur vet jag om jag har en V9 eller v10 ?
        Det står på undersidan "SCPH-50004".

Är det v9 eller v10 ?
        Eller är det samma skit ?
        Vad är skillnaden såfall ?
        PSP 1.5 Jap Original, 4gb Hd, 2x batteri (3.40 flash)
        Xbox (Flashad, ej chippad)
        Xbox 360 (iXtream 1.2)
        EEE 901 WinXp

Comment

Klicka på mitt namn kolla på min sida för vers av Ps2
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Tack så mycket, ska ta en titt när jag kommer hem från jobbet.
            Hoppas jag har en v10.
            Fast tror inte de., men kan alltid hoppas.
            Xbox 360 (iXtream 1.2)
            EEE 901 WinXp

Comment

3.02 är ju V10 enligt pege63's sida, 3.02E har jag är det någon skillnad eller?

Comment

Okej, jag har en v10, såg det inne i "Setup" eller vad man ska säga.

Weeeeeee !!!
                Xbox 360 (iXtream 1.2)
                EEE 901 WinXp

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X