Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PS2 DVD-Rips funkar inte!!!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PS2 DVD-Rips funkar inte!!!!!

Jag har köpt DVD-Rips på HK-Silver skivor och försöker nu få igång dem. Ett av dem funkar i sådär 2 min sedan låser sig maskinen och de andra funkar inte alls. Dessutom startar bara spelet som funkar med EA-Swapen, då "försöker" även de andra funka också men sen låser sig allt. Försöker jag med nåt annat än EA-Swapen så låser sig maskinen.
    Jag har en PS2 med Neo 2.2 samt jag använder Action Replay 2 V2 som botskiva. De som jag köpte spelen av rekomenderar att jag köper en S-BOX för 1000:- av dem. Men jag funderar istället på att nyta till Neo 4 (om detta går). Är det så att Neo 2.2 inte kan köra HK-Silver skivor eller SNälla Hjälp!!!!!!!!

Try buying original games, they work everytime................

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by usm76:
    Jag har köpt DVD-Rips på HK-Silver skivor och försöker nu få igång dem. Ett av dem funkar i sådär 2 min sedan låser sig maskinen och de andra funkar inte alls. Dessutom startar bara spelet som funkar med EA-Swapen, då "försöker" även de andra funka också men sen låser sig allt. Försöker jag med nåt annat än EA-Swapen så låser sig maskinen.
    Jag har en PS2 med Neo 2.2 samt jag använder Action Replay 2 V2 som botskiva. De som jag köpte spelen av rekomenderar att jag köper en S-BOX för 1000:- av dem. Men jag funderar istället på att nyta till Neo 4 (om detta går). Är det så att Neo 2.2 inte kan köra HK-Silver skivor eller SNälla Hjälp!!!!!!!!
    </font>

Comment

är du säker på att neo 2.2 stöder silver skivor?? trodde dom stödde bara cdr =)

Comment

sbox for 1000! sbox kostar ca 250 kr och ar samre an neo2.
        Hk silvers for psx var min kompis tvungen att branna om innan dom funkade bra men det var for psx. Har hort att v2 inte swappa
        dvd-r men men.

ps. Hansi skrev nagot om att sbox kan branna modekortet.

[This message has been edited by Lynx (edited 12 January 2002).]
        "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

OK tack!
          Skall prova att bränna dom på vanliga CD-R, några förslag på bra media???
          V2 swappar inte DVD-R??? DVD-R som i DVD-Rips eller DVD-Recordable???

Comment

Har hört att Verbatim ska va dom bästa CD-r. Själv har ja kört me lite olika och det har funkat prima.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X