Vilket företag beställer du ditt Messiah av då? Eftersom att det ogillas om du skriver här så kan du ju skriva på ff.nu forumet...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Final Fantasy X
Collapse
X
-
Jag fattar inte varför ni inte skaffar Neo4. Det är ju bara sätta i Messiah om/när det kommer. Fram till´s dess är det ju bara kopiera över US & JAP spelen på cd-r & dvd-r. Hur enkelt som helst.<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Redcheat:
det är jävligt irreternadde att ha ett spel man inte kan spela.</font>
- Citat
- Flag
Comment
-
För att DVD brännare e otroligt dyrt! Jag känner ingen som har en DVD brännare heller.<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by ktd:
Jag fattar inte varför ni inte skaffar Neo4. Det är ju bara sätta i Messiah om/när det kommer. Fram till´s dess är det ju bara kopiera över US & JAP spelen på cd-r & dvd-r. Hur enkelt som helst.</font>
- Citat
- Flag
Comment
-
Brännaren går på 6200kr och skivorna 125kr/st. Man kan ju bränna andra saker oxå...<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Bill Rey:
För att DVD brännare e otroligt dyrt! Jag känner ingen som har en DVD brännare heller.</font>
- Citat
- Flag
Comment
-
Dyrt... bah! Köpte min 1:a brännare för ca 12.000:- Sicken brännare alltså... SCSI, x2... jävlar sicken fart! Philips CDD2000... har jag för mig den hette... cdr priserna låg då från 100kr/st för noname och märkes cdr runt 125kr/st.... DET var dyrt!
- Citat
- Flag
Comment
-
Har fått FFX USA Versionen
Tycker fortfarande att rösterna är sämre än japanska versionen.
Wakka?s röst är bra! Den är jag nöjd med
Men resten är bara OK? Japanska rösterna var bättre.
Anyway? min åsikt bara.
Så hur långt har ni kommit grabbar?
Hörs!
CYA
------------------
No Comments..!No Comments..!
- Citat
- Flag
Comment

...
Comment