Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy X

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vilket företag beställer du ditt Messiah av då? Eftersom att det ogillas om du skriver här så kan du ju skriva på ff.nu forumet...

Comment

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Redcheat:
      det är jävligt irreternadde att ha ett spel man inte kan spela.</font>
      Jag fattar inte varför ni inte skaffar Neo4. Det är ju bara sätta i Messiah om/när det kommer. Fram till´s dess är det ju bara kopiera över US & JAP spelen på cd-r & dvd-r. Hur enkelt som helst.

Comment

ska skriva det på ff.nu vilket företag :P.

varför jag inte skaffar neo 4 bara för dom inte har fungerade neo 4 och dom tänker inte ta in några fungerade heller. bara för messiah kommer snart ...

hoppas jag får mitt origa maskin då iaf

Comment

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by ktd:
          Jag fattar inte varför ni inte skaffar Neo4. Det är ju bara sätta i Messiah om/när det kommer. Fram till´s dess är det ju bara kopiera över US & JAP spelen på cd-r & dvd-r. Hur enkelt som helst.</font>
          För att DVD brännare e otroligt dyrt! Jag känner ingen som har en DVD brännare heller.

Comment

hmm ska köpa ett origa chip av psxcare iställer om dom har der inne

Comment

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Bill Rey:
              För att DVD brännare e otroligt dyrt! Jag känner ingen som har en DVD brännare heller.</font>
              Brännaren går på 6200kr och skivorna 125kr/st. Man kan ju bränna andra saker oxå...

Comment

DVD brännare ska jag absolut köpa senare, nån gång! Typ om ett par år när priserna inte är så höga för en medel bra brännare. Allt nytt är ju dyrt, så e det bara...

Comment

Dyrt... bah! Köpte min 1:a brännare för ca 12.000:- Sicken brännare alltså... SCSI, x2... jävlar sicken fart! Philips CDD2000... har jag för mig den hette... cdr priserna låg då från 100kr/st för noname och märkes cdr runt 125kr/st.... DET var dyrt!

Comment

Tjena! Säger bara en sak! Ladda hem FFx. Har den hemma på dvd-rip. funkar utmärkt! Precis som alla andra nerladdade spel;0) Har man 10 mbit så tar det typ en kvart att ladda hem ett ps2 spel;0) Helt underbart!

Comment

Haha tror inte du har den på dvd-rip för många orsaker med....

men vilket företag släppte dvd-ripen?..står inget på isonews..

till kff..
                      tog du ett origa chip istället för messiah?? haha tror det bara för du är borta på några olika forums =)(FF X speloman :P)

Comment

xm3...kan du kontakta mig på sockulf@hotmail.com
                        /SockUlF

Comment

Har fått FFX USA Versionen
                          Tycker fortfarande att rösterna är sämre än japanska versionen.
                          Wakka?s röst är bra! Den är jag nöjd med
                          Men resten är bara OK? Japanska rösterna var bättre.
                          Anyway? min åsikt bara.

Så hur långt har ni kommit grabbar?

Hörs!

CYA

------------------
                          No Comments..!
                          No Comments..!

Comment

typ 0 timmar för jag har inte fått min konsol än &gt;(

Comment

exakt som ante sa så har det inte släppts nån dvd-rip på ffx.. däremot släppte echelon en full dvd på det ..

Comment

jag fattar inte direkt vad ni menar med DVD rip. Men jag har spelet på DVD-R (om det inte är likadant som DVD-RIP).
                                Och den fungerar PERFEKT.
                                Jag är iallafall i staden Luca

Spelat endast 5h.
                                No Comments..!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X