Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

V5 går att chippa med Neo 2.2 ?? ialf i norge

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• V5 går att chippa med Neo 2.2 ?? ialf i norge

Varför kan normännen chippa sina ps2 r med neo 2.2, fast på andra lödpunkter!?! och inte psxcare som inte rekomenderar Neo2.2 alls till V5 moderkortet.
    Eller är det ett nytt dåligt norgeskämt?
    Se
    (länk till företag som säljer multi-x chip borttagen)

------------------
    //Capri

[This message has been edited by Hansi (edited 10 February 2002).]
    //Capri

Har du öht läst sidan du länkar till? Det står exakt samma saker där som vi anger som anledning till att NEO 2.2 inte rekommenderas på V5:

NEO 2.2 stöder inte "ea swap" på V5 eftersom man designat om "BA-chippet". Därför används inte de två anslutningar som sköter cd-brake och eject motor. Detta innebär att man måste patcha en j-a massa spel för att det ska fungera.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

kan ni inte ta hem neo 2.2 pro då funkar det på v5 moderkort

------------------
      -------------------------
      aNyThInG iS pOsSiBlE
      -------------------------
      aNyThInG iS pOsSiBlE

Comment

Vi har inte brytt oss så mycket om swap-trick chip som NEO2 på v5 eftersom vi inte haft Action Replay 2.02.

Nu börjar vi få den versionen av AR2, men anser att det är bättre att montera Origachip i V5 eftersom det inte är speciellt svåra lödpunkter i den längre.

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X