Yeeesss! Jag har fått igång FFX. Det var bara jag som gjord lite fel... vem ska spela HELA NATTENN???? Hhaa... sorry att jag spammar såhär... men jag e bara så jÄVLA glad! Jag har tillomed mailat PSXcare o klagat lite innan jag fattade att jag var felet... inte riktigt klagat... men aja. Nu e jag bara GLAD SOM FAN! YEAHHHZ!!!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
NO MORE ORIGA PROBLEMZZZ!!!
Collapse
X
-
Det var nog vårt fel från början då du tydligen aldrig fick med någon användarinstruktion.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Hansi: Jaja, slutet gott allting gott. Ni kan skita i mailet jag skickade till er. Ni märker att det e mitt jag skriver om FFX, Origa osv. En instruktionsmanual hade vart riktigt bra. Origa är ju lite halvmysko. Men nu när jag vet typ allt om det så kommer jag inte ha nå fler problem!
Darkchild: Jag har inte kommit så långt än. Nu måste jag ta o sova... har skola imorrn. Svårt att sluta spela måste jag säga! =)
- Citat
- Flag
Comment
-
Dark child: Heter det inte Sphere Grid?? =) Aja, skit samma. Ja det systemet krossar! Det är ju super kul! Om det var hela FFX skulle det endå vara ett bra spel! Nja... men Sphere Grid/Board är pissgrymt! Men var fan finns den nånstans. Jag vet att man kommer till den genom menyn
Men finns sphere griden i deras hjärnor lr? Det fattar jag inte... skit samma.
- Citat
- Flag
Comment
-
Oj. du har verkligen spelat mycket. jag har inte hunnit spela pga skolan =(
anyway... näh första gången du får valefore så dra till tjejen som säljer items. hon säger typ: it's funny my dog has dig up something bla bla..
Leta efter hunden i tälten nånstans. prata med den så får du blast nånting kommer inte ihåg vad den heter.
Du kan göra det när som helst i spelet.
Hoppas det går bra.
CYANo Comments..!
- Citat
- Flag
Comment

Comment