Hansi jag håller helt med dig om att ripper teamet snor kod. Dock ska sägas att alla chiptillverkare snor av varandra i troligtvis lika stor utsträckning. Tex UNDRA varför DMS4 har exakt samma buggar i sin autobotfunktion som Infinity! Konstigt att Messiah teamet kom på att man kunde patcha DVD controllern direkt efter att Origabröderna gjort det. Ännu bättre kan man se på de nya sk homebrew chippen som är helt flashbara. Trotts att det i englad funnits ett förbud mot modchip sen i okt förra året dröjde det ända tills i sommras innan O2 chippet kom. Några månader senare finns 5 istort sätt identiska homebrew chip ute på marknaden.
I övrigt så läs texten på Ripper 3s hemsida. Du är säkert minst lika kunnig som mig innom elektronik och därför borde det inte ta dig många minuter att förstå att de faktiskt ligger något bakom det de säger.
Inte så konstigt att inget modchipteam tidigare har skyllt v9/v10/v12 maskinkrasharna på chippen, då inget av teamen haft en lösning på problemet.
För övrigt måste jag säga att du verkar vara rejält oseriös när du svarar på mitt inlägg utan att (vad det verkar som iaf) läst hela rapporten.
I övrigt så läs texten på Ripper 3s hemsida. Du är säkert minst lika kunnig som mig innom elektronik och därför borde det inte ta dig många minuter att förstå att de faktiskt ligger något bakom det de säger.
Inte så konstigt att inget modchipteam tidigare har skyllt v9/v10/v12 maskinkrasharna på chippen, då inget av teamen haft en lösning på problemet.
För övrigt måste jag säga att du verkar vara rejält oseriös när du svarar på mitt inlägg utan att (vad det verkar som iaf) läst hela rapporten.

Comment