Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilket ska jag välja?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vilket ska jag välja?

Hejsan. Jag ska köpa ett chip till min PS2a här på PSXcare och undrar vilket jag ska välja.

Jag har en PS2 V3 som är i 100% nyskick dvs. knappt använt.

Jag vill kunna spela brända spel, regionfri, funka _BRA_, uppgraderingsbar och först och främst funka på V3an

DMS4 PRO, there is no substitute...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

kanske ska tillägga att jag tänker inte punga ut med en och en halv månads barnbidrag för en chip, DMS3+ funkar väl bra?

Comment

Ja. Men med DMS4 pro får du autodetect av PS1 spel och DVD-filmer samt lite minne på chippet så att du inte behöver offra plats på ditt minneskort för att använda t.ex. ps2 reality eller hdloader.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

isf köper jag hellre ett till minneskort.. och orka bry, får väl trycka nån extra knapp i starten men det är det värt..

Comment

Men LOL, varför fråga när du ändå inte ville lägga mera pengar. Du har ju redan svaret på din fråga här i webshoppen:
            http://www.psxcare.com/section.php?xSec=8
            PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

Comment

ville ha svar på om DMS3+ kommer funka bra på min V3a och möjligtvis nåt bättre allternativ..

Comment

Man får det man betalar för...

Comment

ett dms3 blir bra.
                  "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

har köpt ett DMS3+ på ett billigare ställe. tack för hjälpen iaf

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X