Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DuoX2 SE startar inte brända spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DuoX2 SE startar inte brända spel

Har precis chippat en PS2a med DuoX2 SE ( SCPH 3004 R ) och den tar inte brända PS2spel, spelen funkar med SwapMagic 3 men inte med chippet. Den startar orginalspel och DVDfilmer. Men brända spel på DVD-R tar den itne, den kommer till skärmen där det står "peta i en orginalskiva" typ . Jag har följt beskrivningarna för att starta spel, genom att starta på ejectknappen osv. men icke. Vad kan vara fel?

Kolla I, A och B
    Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

fixat!

Jag fick igång den. Det var Q-kabeln som var av. Vilket skalverktyg rekomenderas för att skala tunn entrådik kabel?

Comment

Original inlägg av a00robst
        Jag fick igång den. Det var Q-kabeln som var av. Vilket skalverktyg rekomenderas för att skala tunn entrådik kabel?
        Själv använder jag en sådan här: http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?dok=2007896.htm
        Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X