Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DMS4 e.z.i installtion svår ??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DMS4 e.z.i installtion svår ??

Hej

Jag har sökt på detta och många andra forum hur andra lyckats med sina DMS4 ezi installationer. Nu är det väll så att alla bara skriver om de har problem så det ser ut som det är lönn i h****e att installera, men jag undrar om hur bra ryckte dessa chip har. Hur mång % funkar det för ??
    Om man har en elektronik utbildning och meckar pc och så på dagarna är det dags att beställa ett då ???
    Skall in i en PS2 v.8
    Last edited by zyrex; 2005-04-21, 16:05.

jag har hört mkt skit om dem, t.ex att dom dödar bioset efter ett tag aaaaaanyway jag har sätt på bilder hur de ska monteras och det verkar inte så svårt,,

Comment

De vi monterat har fungerat bra, förutom på V5 där benen på "dvdprocessorn" tar för mycket stryk.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ja nu fungerar allt... tror dessutom att det var mitt eget fel att PS1 small... flatkabeln till diagnosdelen blev klämd mot kanten av moderkortet.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X