Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya R-mod?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Aja, Hansi. Jag nappar på r-mod + Neo 2.2 till min PS2:a.

Se nu bara till att örfila lite folk så att min maskin blir klar lagom till påskhelgen.

Fyra dagars PS2-lirade skulle inte sitta helt fel.

Vad är senaste nytt om min maskin? Är den lagad men inte chippad?

Comment

Ytterligare frågor (förutom de ovan):

* Om ni får in en ny order av Messiah t.ex. i slutet av denna vecka, kommer alla Messiahmaskiner ånyo prioriteras före min maskin?

* Om jag skulle vilja ändra chipning till Messiah, hur skulle jag i så fall ligga till i kön? Räknas min order från tillfället jag lämnade in maskinen eller tillfället då jag ändrade från r-mod till messiah?

* Priset i så fall för mig? Skulle det i så fall fortfarande kosta 2.500:- (exkl. reparationskostnaden) fast ni redan öppnar och lagar maskinen?

Comment

Vi har inte speciellt mycket reparationer kvar att hantera, så din PS2 kommer hanteras oavsett om vi får en massa Messiahchip eller inte.

Om du vill ha Messiah så räknas ködatum från det du lämnade in din PS2 senast oavsett anlednining.

Priset är 2.500:- för Messiahmonteringen, eventuell "rabatt för redan öppnad PS2" ges på reparationen isåfall.

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hur mycket i rabatt?

Har ni fått in de nya R-mod ännu? Lagat min maskin? Är så jäkla sugen på att få lira så att det gör ont i själa mi.

Comment

Glömde fråga hur många messiahmaskiner som står före mig i kön OM jag nu skulle vilja ändra min order. Lämnade in maskinen den 11/3, serienummer 4603090.

Comment

Fick du reda på något intressant om min maskin? *hoppas*

Börjar luta åt att jag trots allt tar messiah + montering, men mina frågor ovan kvarstår i så fall:
              * Vad blir priset inkl. reparation?
              * Plats i kön (lämnade in den 11/3)?
              * Senaste nytt om nästa messiahleverans?

Mvh: Micke.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X