Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hansi

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hansi

har stora problem med min PS2, får inte mina kopior att funka. Verkar som om det är fel på neo chipset.
    original spelen funkar kanon, men kopiorna funkar dåligt, eller inte alls.
    Är detta något allmänt fel, så att ni kan fixa den eller du vet inte alls vad det kan vara?

Jag har slutat svara på inlägg med mitt namn som ärende, skriv vad problemet gäller i ärendet istället...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

qoute: "Jag har slutat svara på inlägg med mitt namn som ärende, skriv vad problemet gäller i ärendet istället..."

Ehh, jasså du har slutat svara säger du...heheh =)
      Bios M7
      160gig Seagate

Comment

Hehehe
        N0z, my man =)

Game_Freak_Se
        Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X