Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Det Ultimata

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by ktd:
    Men då har du ingen garanti kvar på Ps2an. Köper du den färdig av PSXCARE så tar dom på sig garantin även av andra fel som inte har med chipet att göra.</font>
    ähh, det lär ju hålla endå. Det e inte värt 1000kr bara för ett års garanti. För 1000 kr får man ju typ 15 ps2-spel.

I've come to kick ass and chew bubblegum, and im all outta gum.

Comment

Alla är fria att göra vad dom vill.

Vi får gott om beställningar på PS2 med Messiah för 6.000:-, så det finns ingen anledning för oss att sänka.

Det är inte alls ovanligt att vi måste byta ut trasiga PS2, så det kan mycket väl vara värt några hundralappar extra för att slippa oroa sig för att lasern skall lägga av.

Elgiganten säljer kanske till förlustpris för att locka kunder. Eller så gråimporterar dom (dom tillhör jättekedjan DIXONS i storbrittanien).

ÅF-pris i sverige är c:a 3.300:-.

När EG annonserar priser ner till 3.000:- brukar det vara "max 1/kund", vilket gör att det inte är värt besväret för oss.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Hansi:
        Alla är fria att göra vad dom vill.

Vi får gott om beställningar på PS2 med Messiah för 6.000:-, så det finns ingen anledning för oss att sänka.

Det är inte alls ovanligt att vi måste byta ut trasiga PS2, så det kan mycket väl vara värt några hundralappar extra för att slippa oroa sig för att lasern skall lägga av.

Elgiganten säljer kanske till förlustpris för att locka kunder. Eller så gråimporterar dom (dom tillhör jättekedjan DIXONS i storbrittanien).

ÅF-pris i sverige är c:a 3.300:-.

När EG annonserar priser ner till 3.000:- brukar det vara "max 1/kund", vilket gör att det inte är värt besväret för oss.
        </font>
        Ni skulle väl knappast samla alla polare och köpa några stycken. Företag köper dessutom momsfritt dvs runt 3000.
        ------------------

[This message has been edited by Hansi (edited 10 April 2002).]
        BANNED

Comment

Momsen måste alltid betalas, du måste ha missförstått någoting med hur moms fungerar.

Och det är inte värt besväret att tillbringa en timme med att fylla en bil med kompisar bara för att köpa 5st PS2 billigt.

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jo

Comment

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Loomi:
              ähh, det lär ju hålla endå. Det e inte värt 1000kr bara för ett års garanti. För 1000 kr får man ju typ 15 ps2-spel.</font>
              Jag hade en utav dom första Ps2orna som kom ut och den slutade läsa dvd media efter ca 9 mån. Det var bara att köpa en ny Ps2a. Då valde jag att köpa av PSXCARE direkt eftersom skulle det hända igen slipper man lägga ut 3400:- + chipmontering på ett nytt...
              Altså. Hade jag köpt mitt första Ps2 på PSXCARE så hade jag varit 3500:- rikare nu. Hansi var så snäll så han flyttade chipet gratis.
              PSXCARE = service!

Comment

Jo, de är säkert jätt-snälla och trevliga. Men att säga "folk betalar gärna 6000 kr så varför skall vi sänka priset?" och att ta 1000 kr / timma för montering är ju sjukt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X