Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Va e det för version jag har egentligen?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Va e det för version jag har egentligen?

Asså jag har ps2 som det står scph-30004 på och undersidan är slät.. Då borde det ju rimligtvis vara en v3 men när jag tittar på installationsanvinsningar för v3 så är det inte samma moderkort..
    Har kollat med alla versioner och jag kan inte få den att passa in någon stanns. snälla hjälp mig..

//Ludde
    Strenght And Honor

jaså

kan vara en v4 också

Comment

Men asså....

Grejen e den av v4 ps2r ska ha ett stort varningsmärke på undersidan men min är slät..
      Strenght And Honor

Comment

Ditt moderkort är väl "kvadratiskt", alla utom v3 är mer avlånga.

Det finns väldigt tidiga v3 kort där t.ex. bioset sitter på andra sidan moderkortet.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag har fått veta att det sitter V5-moderkort på SCPH-30004R, ibland V6...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X