Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

NEO4

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• NEO4

Tjena!!

jag har monterat ett neo4 chip på en ps2a V4 och allt lödande gick bra kollade alla punkterna efter åt med mulitmeter så det inte skulle vara någon kortslutning

Men när man ska starta upp den så är det ljud och bild och man får ställa in klocka och tid osv men när inställningarna ska sparas blir det svart i TVn =(

(ljudet kan)kan spraka lite när man går i menyerna )

någon som vet vad som är fel ?
    skulle villa veta lite först va det kan vara innan man plockar sönder maskinen igen

Du har misslyckats med lödningen eller klämt sönder en kabel när du skruvade ihop din PS2 igen. Det är bara att gå igenom ALLT, det är ingen specifik lödpunkt du har problem med.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok då blir till att skruva då =) tackar för svaret

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X