Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

dvd problem messiah + regfri dvd chip

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• dvd problem messiah + regfri dvd chip

wtf!
    fick just hem min ps2a, sätter in en usa import dvd och testar, får igång den efter lite omstartande men skärmen scrollar som en tok!
    läser lite i forumet, provar att byta från min s-video sladd till min gammla rgbsladd jag köpte till min moddade ps1a, funkar ej, byter till en svensk dvd, samma vilda scrollande, min tv klarar 60hz för jag lirar bl.a Ico i 60 hz!!
    hjälp!!

Testa en annan TV.

Testa att manuellt byta till AV-kanal på tv'n

Testa alla kablar du har

Är det fortfarande problem så måste vi kanske plocka bort makro-off chippet ur den :-(
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ok =(
      ska prova lite olika sladdar och tevear, ska ta med den till en kompis och prova med hans grejjer för han har moddad å hans dvd funkar.
      annars ringer jag imorgon!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X