Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med nya uppdateringen 1.8

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med nya uppdateringen 1.8

Får den inte alls att funka, provade att installera om 1.6c & det funkar ju perfekt.
    Men när ja stoppade i skivan med 1.8 på så snurrar bara skivan & inget händer.

Vart kan felet ligga ? har provat både bin & cue samt ISO filen.
    Samma resultat på båda.

Tacksam för svar...

ladda ner den nya iso:n som är gjord med cdgenps2
    ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii

Comment

Gjorde det...

& allt funka perfekt ! =)

Comment

Version 1.8 vad hittar ni den någonstanns?

Comment

Här!

www.dms3.com
          sedan går du bara in på deras forum.

Comment

Hjälp, är ny här, har haft problem med att uppgradera till 1.8 som jag hämtat från dms3.com, har installerat dms-explorer 1.0, vad är det för versioner man ska ha av
            dms-uppgradering, Explorer och reality...

har ju explorern som fungerar, men reality funkar bara från skiva och sen får man byta, står att det fattas nån fil när man ska kopiera till minneskortet... hur får man in 1.8
            har brännt cue filen riktigt och försökt starta, men hur gör man rätt...
            och reality hur löser man det...

Comment

Om du har problem att uppdatera, prova ta ut cd:n innan du trycker igång uppdateringen.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hum, innan jag trycker igång uppdateringen, det är ju den jag inte får igång...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X