Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dvdspelaren vägrar öppna sig.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dvdspelaren vägrar öppna sig.

Hej!
    Jag har precis installerat ett dms3 chip i min v9 ps2 och när jag startar den så lyser alla lampor och fläkten går igång men när jag trycker på eject så händer ingenting, det går heller inte att stänga av den med powerknappen.
    Vad kan vara fel?

Re: Dvdspelaren vägrar öppna sig.

Originally posted by tomasvh
    Hej!
    Jag har precis installerat ett dms3 chip i min v9 ps2 och när jag startar den så lyser alla lampor och fläkten går igång men när jag trycker på eject så händer ingenting, det går heller inte att stänga av den med powerknappen.
    Vad kan vara fel?
    Kolla att flatkabeln till power/eject inte är skadad. Den är ömtålig. Kolla även alla anslutningar, en av dms3 anslutningarna går till eject eftersom chippet känner av ett långt tryck på eject för att stänga av sig.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X