Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jag har nog klantat mig

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jag har nog klantat mig

Jag har precis köpt ett ps2 med dms3 v9 förinstallerat.
    Det fungerade hur bra som helst, men så installerade jag uppg. 1.8 men jag fick ett felmedelande tänkte att det säkert va ngt knas med min bränning provade då att installera 1.6 vilket fungerade bra.
    Sen fick jag för mig att installera mediaplayer vilket jag gjorde.
    Sen gick jag in på minneskortet och så ett antal "coruped files" trodde då att det var den installationen av 1.8 som låg där, varpå jag tog bort dom filerna.
    Jag har senare kommit på att jag inte borde ha tagit bort dom för nu kan jag varken köra orig. el. backuper med chippet igång.
    Dom ända spelen jag kan köra är orig.spelen när jag startar upp i "stelth mode".
    Det verkar med andra ord som det hände ngt med chippet när jag tog bort filerna.
    Ngn. som har hört ngt. liknande ?
    Tacksam för hjälp

Re: Jag har nog klantat mig

Originally posted by Jay
    Jag har precis köpt ett ps2 med dms3 v9 förinstallerat.
    Det fungerade hur bra som helst, men så installerade jag uppg. 1.8 men jag fick ett felmedelande tänkte att det säkert va ngt knas med min bränning provade då att installera 1.6 vilket fungerade bra.
    Sen fick jag för mig att installera mediaplayer vilket jag gjorde.
    Sen gick jag in på minneskortet och så ett antal "coruped files" trodde då att det var den installationen av 1.8 som låg där, varpå jag tog bort dom filerna.
    Jag har senare kommit på att jag inte borde ha tagit bort dom för nu kan jag varken köra orig. el. backuper med chippet igång.
    Dom ända spelen jag kan köra är orig.spelen när jag startar upp i "stelth mode".
    Det verkar med andra ord som det hände ngt med chippet när jag tog bort filerna.
    Ngn. som har hört ngt. liknande ?
    Tacksam för hjälp

"Corrupted files" är helt enkelt dms explorerns platser på minneskortet. Det skall vara så. Att chipet slutade fungera har jag ingen förklaring på, säkert en kabel som lossnat.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

oj... hoppsan

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X