Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pris fråga

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Pris fråga

Tja!

Jag köpte ett dms3 chip för en dryg månad sen.Det var tänkt att en kompis skulle montera det åt mig men nu har han dragit sig hur.Så jag undrar vad det kostar om jag kommer in knallande till er med mitt chip och min ps2 och låter er proffs sköta monteringen?Uppskattar svar.

900:- på scph-30004R, 39004, 50004
    1400:- på scph-30004 och 35004
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Till vilken serie hör de nya silver-edition PS2rna?

Comment

Originally posted by discusnl
        Till vilken serie hör de nya silver-edition PS2rna?

50004
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X