Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DMS3 och nätverksadapter??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DMS3 och nätverksadapter??

Har ett DMS3 installerat på min ps2 och har just införskaffat en nätverksadapter.
    Har följt alla anvisningar och alla tester funkar, men när jag ska connecta till Central station fryser bilden sig och det står "Disconnecting from network Now accesing Central station" sen händer inget mer.

Har även provat att starta spelet everquest adventures online (original, inte brännt) även där funkar alla tester, men ett felmeddelande kommer upp när man ska spela, där det står "DNAS error (-402) A playstation(r)2 disc information error has occured".

Har provat att hålla in reset för att stänga av chippet men detta funkar inte heller!?

Vad ska jag göra?

Du måste stänga av chippet. Det gör du genom att sätta ps2:an i standby (om den är igång så trycker du 3 sekunder på reset så går den i standby).

Sedan startar du genom att hålla eject intryckt i 3 sekunder.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X