Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DMS3 vs Ripper 2 Gold

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DMS3 vs Ripper 2 Gold

Vad finns det för för/nackdelar med att installera ett DMS3-chip eller ett Ripper 2 Gold(ultra) i en Ps2 V9?

Antalet lödpunkter skiter jag fullständigt i eftersom jag inte kommer löda in det själv. Jag är ute efter stabilitet och funktioner.

MvH Cally
    http://powerboard.rockarfett.com/

Fast lödpunkterna borde vara samma... Inte svar på din fråga iofs

Comment

Original inlägg av CompuTerror
      Fast lödpunkterna borde vara samma... Inte svar på din fråga iofs
      Nej, det är inte lika många på ripper.

MvH Cally
      http://powerboard.rockarfett.com/

Comment

Messiah 2 och DMS3 är referensen alla andra chip jämförs med, men Ripper 2 fungerar säkert bra det med.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Cally
          Nej, det är inte lika många på ripper.

MvH Cally
          Konstigt... ber om ursäkt för felaktigt "svar"

Comment

Hmm hansi du menar att messiah 2 ligger lägst på skalan av alla modchip som existerar å DMS3 högst lr å så jämför man alla på denna skalan lr?
            10 DMS3

0 Messih 2

lr?

Annars så e båda chippen likvärdiga i dagens läge, men med tanke på att DMS3 släpper nya patchar etc så lär det vara ett tyngre framtidsval. Ripper Teamet skiter fullständigt i sina existerande kunder utan släpper en ny chipmodell i stället för en patch.....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X