Har fått småproblem med lite nyare filmer som är rippade i lite nyare versioner av XviD, The End mitt i filmer & buffrar i filmerna, satt och funderade på om det kanske kan bero på attt det kommit många nya uppdateringar av XviD sedan senaste PS2Reality Mediaplayer 1.50 kom ut, eller om det kan vara något smått prob med mitt lilla DMSv.9 chipp, ingen som har liknande erfarenheter och kan dela med sig lite om det ?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nyare XviD filmer i PS2 v9 med DMS.
Collapse
X
-
Om filmerna är encodade med versioner av codecs som inte fanns när ps2 reality 1.50 kom ut så är det ju givet att det inte fungear...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
mjae
Givet och givet, funkar gör det ju, men inte alltid så bra, men läst lite om det och lite småbuggit med xvid rc2 och 3 av nyaste codecen, dom jag kört som är encodade i rc4 av xvid har faktiskt funkat utmärkt... Även hört lite hysch, hysch om att en ny version av psx reality media player kan vara på gång snart, men den som lever får garanterat se.Kung kola.
- Citat
- Flag
Comment

Comment