Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

DVD+R problem (DMS4 e.z.i Lite)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• DVD+R problem (DMS4 e.z.i Lite)

Tja. Jag har en DMS4 E.Z.I Lite som jag har installerat och uppdaterat (flashat) till Toxic 1.1 och det fungerar att "disable:a" med R1+L1. Håller jag in "fyrkant" så kommer jag in i "toxic menyn" och kan ändra lite inställningar. Jag kan spela Ps2 CD-r backup och det fungerar bra. Men när jag ska köra ett Ps2 DVD-backupspel så kommer det antingen upp "please insert PS2 format cd" eller så blir det en svart bild en stund och så kommer det upp en ruta med "could not read disc". Har jag fel inställningar i "toxic menyn" eller är det något annat fel?

/pipe

Prova andra media.
    Kolla att spelet fungerar i andra chippade PS2
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ook ska prova. tack

Comment

Du kanske har bränt median för fort, jag rekomenderar att bränna 1-2x på dvd-r.

Comment

Nu har jag provat Dvd-r och bränna i 2x men det är fortfarande samma problem "please insert psx or ps2 format disc"..jag tycker det är konstigt för att jag kan ju köra cd-r backups iaf.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X