jag chipade mitt ps2 scph 70004 med dms 4 pro o SlimLineFIX-V4 och det startar inte som de ska. när ja trycker på on knappen så tänds den gröna lampan o dvdn startar (hörs) men sen händer de inget mer ingen bild kommer men om ja trycker på reset knappen så startar spelet helt felfritt o funkar alldeles utmärkt????????????
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
ps2 startar inte som de ska
Collapse
X
-
DMS4 pro chippen får för sig att det skall vara så ibland.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
1: löd i ett nytt dms4 chip
2: upprepa tills du hittar ett dms4 chip som trivs bra i din ps two utan att behöva dubbel resetLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment