Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PS2 Nätverksadapter

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PS2 Nätverksadapter

Fan vad svårt det verkar vara att få tag i en PS2 nätverksadapter, hittar ingen i Sverige och beställa från amerikanska amazon fungerar inte heller för den typen av produkt levererar dem inte utanför USA´s gräns.
    Har sett att det finns säljare på amacon.co.uk men det är bara begagnade och då vet man inte i vilket skick den är i

Hjälp någon?

Jag letar också efter en nätverksadapter, har också märkt att det inte finns några somhelst adaptar kvar att köpa i butik i Sverige. Om man söker på etc pricerunner så får man upp *********** men de har ju inga i lager.
    Det blir väll så att man får leta beg., om inte nån har nån tips på hemsida som har?? Nytt eller beg, kvittar, bara det finns o köpa!

Comment

Original inlägg av uuvalette Visa Inlägg
      Jag letar också efter en nätverksadapter, har också märkt att det inte finns några somhelst adaptar kvar att köpa i butik i Sverige. Om man söker på etc pricerunner så får man upp *********** men de har ju inga i lager.
      Det blir väll så att man får leta beg., om inte nån har nån tips på hemsida som har?? Nytt eller beg, kvittar, bara det finns o köpa!
      Nu har jag fått tag på en nätverksadapter som jag köpt från Usa, men har ingen användning av den längre så du kan få köpa den av mig om du vill.
      Den ligger i en helt oöppnad och obruten förpackning.

Comment

Du Herrfreebie du har inte sålt den till uuvalette änn va? Jag kan väl få köpa den då? *vaplögon* XD
        Aja, bara ett skämt men om du vill sälja den till mig kasta en sten på mitt fönster eller svara här, men om du redan sålt den kan du väl berätta vart du köpte den från? För jag har starkt behov av en nätverksadapter. Vill inte köpa ett nytt ps2 och typ, eh, vet inte.

Comment

Original inlägg av drake_427 Visa Inlägg
          Du Herrfreebie du har inte sålt den till uuvalette änn va? Jag kan väl få köpa den då? *vaplögon* XD
          Aja, bara ett skämt men om du vill sälja den till mig kasta en sten på mitt fönster eller svara här, men om du redan sålt den kan du väl berätta vart du köpte den från? För jag har starkt behov av en nätverksadapter. Vill inte köpa ett nytt ps2 och typ, eh, vet inte.
          Den är inte såld än så den finns kvar, kontakta mig gärna per e-mail
          vicotnic@gmail.com

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X