Finns det någon nackdel med DMS3 förutom att Playstation 1 spel från USA/JAPAN går i 50Hz istället för 60Hz
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
någon nackdel
Collapse
X
-
Det kan finnas något eller några spel som inte går att starta med DMS3 men som går att starta med Messiah 2. Messiah 2 är helt klart referensen när det gäller förmågan att starta ALLT.
Men i praktiken?
Nej, det är ingen skillnad. Du lär aldrig råka ut för några spel som inte fungerar, och om du gör det lär det finnas sätt att fixa så att dom startar.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Ja, en stor fördel med DMS3 är ju att dom går att uppgradera...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment